marți, 2 noiembrie 2010

Despre reusita - de pe DC

Nu am timp acum sa reformulez si sa despart in doua problemele mele, Sindromul Ovarian Polichistic si Tiroidita Autoimuna Hashimoto, si nu am timp sa scriu din nou, asa ca dau un link.

Pe forumul desprecopii intrasem la subiectul legat de boli autoimune sa ii multumesc unei mari doamne care m-a ajutat cu multe sfaturi. Mai jos pe pagina e mesajul mai lung al meu (eu sunt raluk16). Apoi am mai scris ceva la pagina 11. Dupa aceea nu am mai reusit sa-mi fac timp sa scriu.

In mod normal nu imi place sa fac asa ceva, sa amestec lumile virtuale, sa se afle prea multe despre mine, cum ar fi un id pe un forum de exemplu. Dar am simtit ca poate asa cat de cat ajut pe cineva. Ideea mi-a venit citind comentariul Octaviei legat de SOP.

Pe desprecopii.com aflasem multe la topicul Naturiste si Homeopate, care acum e mort. Acolo am aflat prima data de vitex si de mladite de zmeur. Apoi in calatoriile mele pe internet am mai aflat de stransa legatura cu rezistenta la insulina, si cate beneficii are in directia asta scortisoara, acidul alfa lipoic, etc.

Chiar va trebui sa scriu despre bolile astea ale mele, ce am cercetat si ce am gasit. Poate nu le-am rezolvat de tot, dar important e ca am reusit, cu ajutorul lui Dumnezeu, sa am o minune in viata mea, in inima mea, in bratele mele, la sanul meu, in patul meu... ceea ce doresc tuturor femeilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu