joi, 21 august 2008

Prima

Mda... prima postare. Am mari emotii ca si cum lumea s-ar astepta sa spun un adevar universal extraordinar, sa dau un citat care sa va dea pe spate. Ei bine, nu mi-ar iesi, pentru ca nu asa sunt eu. Nu am o specializare umanista, si nu m-am apucat de acest blog ca sa filosofez.

Dar tot asteptand sa-mi vina inspiratia am zis ca pierd o zi din "viata" blogului meu si oricum mi se pare ca avem atata de recuperat... atatea lucruri interesante pe care le-am citit in ultimii ani s-au bazat doar pe memoria mea (si nici macar nu iau ginkgo biloba ;)) ). Nu numai ca exista un mare risc sa le fi uitat, dar au trecut atatia ani in care nu mi-am impartasit cu voi impresiile, poate v-ar fi ajutat cu ceva ce citeam eu pe ici-colo. Poate nu oricine e dispus sa sape pe internet si prin carti despre tot felul de probleme de sanatate sau despre nutritie, sau chiar despre comploturi universale ale companiilor farmaceutice...

Asa ca m-am gandit ca primul post ar trebui sa raspunda la intrebarea "de ce vreau sa am un blog?". Mi-am deschis acest blog pentru a putea sa impartasesc informatiile interesante pe care le gasesc cel putin cu familia si prietenii, fara a trebui sa repet aceleasi lucruri la fiecare in parte. In acelasi timp, acest blog va lua rolul memoriei mele deja supraincarcate, si voi gasi si eu mai structurat orice informatie, fara greutate. Si mai mult, imi doresc in modul asta sa aud si parerile voastre despre orice informatie gasita, poate stiti ceva mult mai important decat ce am gasit eu, poate primesc astfel ajutor direct de la voi.

Bine ati venit! (daca tot nu am introducere, macar incheierea sa sune bine :D)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu