vineri, 22 august 2008

Spirit olimpic

Recunosc ca nu sunt genul care sa se uite la sport la tv. Imi place mai mult sa am activitati sportive :D. Dar se pare ca febra Olimpiadei a contaminat si internetul si lumea aceasta virtuala este impanzita de filme cu momente emotionante de la alte Olimpiade. Unul mi-a atras atentia si mi-e rusine sa spun ca nu stiam de el pana acum. Este vorba despre semifinala la 400 de metri de la Olimpiada de la Barcelona din 1992. Gasiti pe youtube multe filmulete despre acest eveniment. L-am luat pe cel mai scurt si totusi emotionant, pentru a nu plicitisi.




Ce ne invata aceasta experienta extraordinara a lui Derek Redmond? Mie mi-a dat mult de gandit... Mi se pare ca nu conteaza atat sa castigi, ci sa dai tot ce poti, sa fii cel mai bun ce poti tu sa fii, nu sa te compari cu altii. Conteaza sa termini ce ai inceput, in ciuda greutatilor care apar. Conteaza sa ai pe cineva sa te ajute, si mai ales trebuie sa-l lasi sa te ajute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu